Doorgaan naar hoofdcontent

Hoe lang nog...

Na twee mooie weekenden waarin nog volop gefietst kon worden begint het echte einde van het fiets seizoen in zicht te komen.
Al hoewel de meningen over het einde van het seizoen nog verschillen tussen de “renners”.
De ene is al eventjes gestopt en heeft de fiets al tussen de Tacx staan, terwijl de ander het serieuze voornemen heeft om dit jaar maar door te fietsen.
Een nobel streven vind ik zelf, maar we zien wel hoever hij komt.
Zelf heb ik het voornemen om nu de blaadjes aan het vallen zijn naar een mooie slot etappe toe te werken. Mijn eerste jaar als nieuw komer in het grote wieler peloton is best succesvol gebleken. Ik kon lekker meekomen en heb veel kilometers gereden.

Als laatste voordat ook de Wilier tussen de Tacx beland wil ik volgende week nog een rondje Ardennen fietsen. Ik ben toch in Belgiƫ en kan het mooi inpassen.
Misschien ga ik nog wel een ritje Eemhof proberen met de mountainbike, maar ik weet niet of het verschil wel zo leuk is om te doen. In de winterperiode zal ik me meer toeleggen op hardlopen en de Tacx, maar zo snel als mogelijk zal de Wilier klaar gemaakt worden voor de buitenlucht.

Reacties