Doorgaan naar hoofdcontent

Sporter aangeboden t.e.a.b.



Ik ben op zoek naar bedrijven die mij facilitair of financieel willen steunen voor het aankomende sportjaar. Het komende jaar staan er diverse grote en kleine uitdagingen in de planning om aan deel te nemen. Om aan deze uitdagingen deel te nemen is veel training en uitrusting nodig. Over deze en andere sportuitdagingen schrijf ik op mijn blog, facebook, twitter en andere social media. Op deze manier komen bedrijven direct in contact met een steeds groeiende doelgroep die zeer gemêleerd is. Sporters komen uit alle lagen van de bevolking maar hebben op één bepaald moment het zelfde doel. 

Iedere bijdrage zal worden vastgelegd in een sponsorovereenkomst en ik zal daar ook tegen prestaties voor leveren. Hierbij kunt u denken aan het geven van een workshop voor uw medewerkers, lezing over mijn start en motivatie om te gaan sporten of sporten en managen “veel overeenkomsten”. Daarnaast zal ik de sponsors noemen op iedere gepaste manier die op mijn weg komt, niet geforceerd maar in leuke verhalen, tests en blogs, maar altijd positief en motiverend. 

De webshop AltijdSporten.nl is u al voorgegaan om mij als Ambassadeur te benoemen, meer informatie hierover kunt u vinden op de internetsite van AltijdSporten.nl

Wil u meer weten over hoe groot of klein je zou kunnen bijdragen, neem dan contact met me op. Mocht u ideeën hebben hoe mij te kunnen ondersteunen of wat ik voor u terug kan doen, verneem ik dat ook graag.

Reacties