Doorgaan naar hoofdcontent

Sokken test "Lorpen Multisport Ultralight Mini"



Een van de leuke bijkomstigheden van het Ambassadeur zijn van AltijdSporten.nl is het mogen testen van producten. Super leuk om kritisch naar de spullen te kijken die soms zo logisch zijn om te gebruiken dat we er maar vanuit gaat dat het goed is. 
Ik heb in het laatste jaar zo veel opgestoken van de testen en reviews die gedaan en gepubliceerd zijn op de site van AltijdSporten.nl dat ik soms het gevoel heb van, “wist ik dat maar eerder”. 

Zo mag ik nu sokken testen, ja sokken. "Lorpen Multisport Ultralight Mini"



Toen ik begon met het actieve sporten zoals ik het nu doe, waren sokken wel het allerlaatste waar ik mee bezig was. Schoenen en kleding was wel mijn top prioriteit met lopen. Bij het fietsen waren sokken sowieso een bijzaak voor mij. Maar gaande weg is die mening wel een beetje bijgesteld, je kan super de luxe schoenen hebben maar als je sokken niet goed zijn heb je daar echt wel last van en beïnvloed dat het lopen of fietsen. Ik ben ook begonnen met “gewone” sportsokken, maar al snel ben ik beter gaan kijken wat ik aantrok, zeker voor grotere afstanden. Toch steeds iets beter materiaal en ondersteuning. 

Nu heb ik vandaag tijdens mijn wielerrit voor het eerst sokken van Lorpen gebruikt. De Multisport Ultralight Mini in bright blue en ja het zag er super uit, een echt Soigneur. 




Om een echte tester te zijn moet ik nu allemaal dingen schrijven over deze Lorpen sokken, maar ik moet jullie teleurstellen. 

Ik kan niets over de sokken zeggen!. 

De reden daarvoor is, ik heb er niets van gemerkt dat ik ze aanhad. Of misschien is dat wel wat ik moet schrijven, “ze zaten zo lekker dat ik het niet merkte”. 

Ik gebruik voor het wielrennen triathlon schoenen waar ik normaliter met blote voeten in zit, maar bij grote ritten wel sokken aan trek, zoals nu. De sokken voelen goed aan, hele dichte structuur en sterk. Ze sluiten goed aan om de voet en zitten direct lekker. Ook met het aantrekken van mijn schoenen verschuift er niets en alles blijft heerlijk aanvoelen. In mijn geval voelde ik weinig tot geen verschil met zoals normaal blote voeten in mijn schoen. 
Tijdens het rijden ook geen sokken opgemerkt, ook niet na meerdere kilometers waar je soms wat dikkere voeten krijgt, geen verschil, gewoon goed. 

Na de rit, schoentjes uit en de sokken zaten nog zoals ik ze had aangedaan en konden duidelijk nog wel een langere rit mee. Direct uitgewassen en laten drogen, dan kan ik ze snel weer gebruiken. 

Tot snel voor de volgende review van de "Lorpen Multisport Ultralight Mini" sokken.

Wil je meer informatie, kijk dan op de site van AltijdSporten.nl
http://www.altijdsporten.nl/overzicht/zoek-op-merk/lorpen/


Reacties